en ny färgsättning av NMD staden Sock kommer förment
20-July-2016 07:27
Den moderna NMD kommer fortfarande att ha är signatur mesh övre någon sorts vit mellansula och svart färg yttersula och underskrift EVA skär. Vad är unikt om nya färgsättning är deras konstruktion som visar text "The Brand Med flera Stripes" skrivet över hela den har svart exteriör i ljus, med direktöversättningar med fras i andra olika språk. För inte så länge sedan, bekräftade rapporter adidas stan smith dam rea som en nya varianten kallas Firestarter kommer att finnas på Välj leverantörer men kommer att vara mycket begränsad hjälp av bara 300 par gjorts för att vara som säljs över hela världen. Den par skulle vara lätt att känna igen från avstånd eftersom det visar den ljust orangefärgad yttersula i tillägg till häl dragflikar användning av en ren vit boost enstaka enhet och tonal afrikansk amerikan EVA pluggar. Overkill, en ny Berlinbaserade sneaker återförsäljare är den första att ge en gå titt på den nya Adidas NMD begränsad par, Ström on Fire artikeln rapporteras.

Förutom dessa två Adidas NMD släpper ut, en ny färgsättning av NMD staden Sock kommer tydligen hit står nästa månad. skor aficionados fick en första visa av varianten i svart bara några veckor tillbaka förutom rapporter hävdar att din vit / grå iteration är nu pågår. Det har varit ett starkt år för adidas. De tre Lines hade en massiv hit när du använder Ultra Boost. Det designats på Tubular från nike air max zero herr billigt presentera nya stilar till serie. Och en kille som heter Kanye debuterade en samling under varumärke. Med utgångspunkt i att fart adidas är ute efter att avsluta 2015 starka genom att lansera helt ny stil under den original vingen. Dubbat den NMD, den nya silhuett utnyttjar två av Adidas mest populära teknik - Primeknit och Förbättra - inte för drift eller basket, men för semester gatorna på en dagligen.

Typiskt sneaker är en skapelse om Nic Galway, en 16-årig veteran på adidas plus mannen som hjälpte formuleras den Yeezy Boost räckvidd med Kanye West. Följande adidas VP världs Design bryter ner vad du behöver veta i förhållande till adidas NMD. "Vad jag på allvar älskade om produkterna innanför mitten av 80-talet var det var en stund där framtiden var den sak. Ingen hade datorer nike air max 2016 herr rea hemma du vet? Vi, som en German varumärke, gjorde denna bärbar teknik när ingen i själva verket hade datorerna. Det visade en verkligt stor banbrytande anda som de måste vilket omfattade hade vid den tidpunkten. Jag alltid verkligen känna mitt ansvar som fantasifull regissör är nu att säga vi inte bara titta på hur skor som används för att titta på vår arkiv, vi också måste känna till anda som de gjordes med ... jag ville plocka upp några av dessa minnen och injicera i hetaste känslor i dag. "
Autor:

Su dirección de correo:


Asunto:


Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
Mensaje: