Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

Nike Air Max communiceren vrouwen met Nike Godness toeschrijven nieuwe methode voor het verkrijgen van inspiratie

Enviado por Smieall 
Seksediscriminatie Nike Air Max Heren Goedkope gezien in de sport wereld. Aan het begin van de eerste Olympische Spelen, alleen mannen kunnen deelnemen aan sport, heeft vrouwen niet mogelijkheid om hun atheleticism demonstreren. Naar aanleiding van uw eerste industriële revolutie, vrouwen begonnen hebben gelijke rechten als mannen. Eerst vrouwen meedoen aan de Olympische Spelen tonen de grootste betekenis van vrouwenrechten. Vanaf dat moment, de Olympische Spelen toe te voegen projecten van vrouwen. Nu bijna alle games kunnen zag de vrouwelijke figuur. Daarnaast is het een enorm bord voor zakenman om hun aanpak om vrouwen sportschoenen, Nike air max schakelen.
Goede NPD Group, sportkleding voor vrouwen een omzet van meer dan $ 15 miljard dollar in 2001 - bijna $ 3000000000 meer (a) herenkleding. Dit is een leeftijd van 1964, een korte geschiedenis, die fundament Nike bedrijf. Als een van de grootste bedrijven op de planeet, zeldzame mensen zich ervan bewust dat Nike is vernoemd van een vrouw - de Griekse godin van de overwinning - maar ook voor de overgrote meerderheid van haar geschiedenis, heeft dit bedrijf precies geweest over mannen.
Voor het grootste deel van zijn geschiedenis, werd Nike's lot gecontroleerd door de oprichters, de running buddies die schoenen uit hun koffers, vermeld atleten in kleedkamers, het maken van uitvoeringsbesluiten bij retraites genaamd verkocht "Buttfaces." Maar door elkaar gooien van een divers assortiment van individuen met verschillende achtergronden en verschillende niveaus van senioriteit, Nike air max schoenen vaststelt dat het veel van haar core-attributen kunnen houden, terwijl het toevoegen van nieuwe opties voor inspiratie.
Seksediscriminatie er werkelijk gebeurd in Nike Air Max 90 Goedkope Bestellen bedrijf. Het frist paar Nike schoen is Nike Air, je schoen die voor basketbal. Echter, naast Nike gericht op mannelijke sport producten. Beginnen met basketbal schoenen om voetbalschoenen op het moment, kunnen vrouwen niet de benadering van een echte vrouwen schoen die net ontworpen voor vrouwen kopen. Het is ernstig voor de vrouwen in het doen van sport. Trend van hardlopen in de ochtend, het doen van yoga tijdens een training sessie - het is nodig voor manufactors om vrouwen schoenen produceren. Toen in 2001 op de markt verschijnen van vrouwen schoenen tonen het verschijnsel dat Nike neemt vrouwen serieus.
Van basketbal tot skateboard, heeft Nike veranderd Nike Dunks Nike SB, de unieke schoen gemaakt voor skateboarder. Het klinkt alsof Nike wil de nummer een sport-merk in de wereld, in aanvulling te zijn, is om andere sportieve merken alart. Maar na het horen van de uitleg van het merk Nike werd president, we weten allemaal dat dit produing van meisjes schoenen enkel innovatie en inspiratie voor iedere athlete.Nike dat soort leven moeten overeenkomen. In de eerste set van twee Nike Goddness om Nike Air Kyoto, Nike vind een manier om zin te maken. Deze mensen werden altijd denken alleen over hardlopen, of basketbal of voetbal. Om de popurse van overleven stortbuien, Nike schoen is met behulp van het ademende, waterdichte stof die goed is voor Nike's sportkleding, Klee snijd een antieke boven-de-knie-sleuf en een 2-weg rits.
Tegenwoordig, nike sportschoenen, Nike trainers schoenen, nike voetbalschoenen - alle mannelijke octrooi producten kunt vinden vrouwen schoenen uitzoeken in de winkels. Niettemin het verschil tussen mannelijke en vrouwelijke bevorderen Nike om een ​​nieuw middel voor proucing vrouwen schoenen vinden. Voor sommige vrouwen, goede prestaties niet over sport; het gaat om fitness. Van verschijning aan begrip, Nike wil alleen nomadische levensstijl van een vrouw te ontwikkelen. Want tegenwoordig vrouwen variëren van het doen van yoga elke dag, om erachter te krijgen van uw handen op uw kinderen, om het nemen van een run.
Nike is streven naar het produceren van nike air max 24-7 van vrouwen smaak macth. De modieuze, mode, kleurrijk uiteindelijk op de hoofdlijn van de Nike vrouwen. Echter, Nike herinneren vrouwen zijn niet in staat om te lopen als Marion Jones, doen ze niet echt verlangen naar een jogger te zijn, ze willen gewoon om te draaien. Misschien is de communicatie met Nike en sommige vrouwen zullen nooit voor altijd gestopt.
Autor:

Su dirección de correo:


Asunto:


Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
Mensaje: