Asociación Gallega de Padres y Madres Separados

Ayuda práctica, jurídica y psicológica padres, madres, separados, divorciados e hijos

El Coordinador Parental

AGAMME EN SU PÁGINA ESCRIBE: 

"Asociacións, partidos e sindicatos piden o peche do novo servizo público de Mediación e Coordinación Parental creado pola Asociación de Pais Divorciados de Galiza.

Asociacións, partidos e sindicatos piden o peche do novo servizo público de Mediación e Coordinación Parental creado pola Asociación de Pais Divorciados de Galiza.

Este luns 2 de decembro, 29 entidades dirixíronse á Consellería de Política Social para pedir o peche do novo Servizo de Apoio Familiar Integral e multidisciplinar (SAFIM) que vén de crear a Asociación de Pais e Nais Divorciados de Galicia. O centro, que se anuncia como público créase co apoio financiero da Xunta de Galicia e coa colaboración da Unidade de Psicoloxía Forense da Universidade de Santiago de Compostela e do Grupo de investigación en Psicoloxía Xurídica da Universidade de Vigo.

Se refieren a al servicio gratuito prestado por la Asociación Galega de PAis e Nais Separados SAFIM (www.safim.gal) con el fin de asesorar y ayudar a a familias en trance de rupturay reducir la conflictividad favoreciendo la conciliación de interese en bien de los menore. El T.S.J. de Cataluña hace tiempo que estableció la conveniencia de implantar la ficura del Coordinador Parental. La sentencia se puede consultar en el archivo asociado

 

Publicado el